Madjoe is één van de grootste volleybalverenigingen in de regio met ca. 330 leden. Iedereen die wil volleyballen kan bij Madjoe terecht. De jongste CMV leden zijn net 6 jaar, maar er zijn ook leden van 65 jaar en ouder die wekelijks nog actief bezig zijn. Er is een recreanten afdeling, een ochtend ‘koffie’ volleybal en diverse dames- en herenteams in verschillende klasses van de regio. De selectieteams van Heren 1 komt uit in de Topvdivisie en ons Dames 1 draait mee in de 3e divisie. De Beachcommissie verzorgt in de zomer trainingen, op drie door Madjoe aangelegde beachvolleybalvelden op sportpark Rietbos aan de Gouw te Enkhuizen. Ook ‘vrij’ spelen behoort – na reservering – tot de mogelijkheden.