Webwinkel

Je outfit helemaal in Madjoe style

Alle bestellingen via de Madjoe Web Winkel worden gratis thuis afgeleverd en worden indien voorradig, binnen een week thuis afgeleverd.

Voor het bestellen via de site:
• Wedstrijd shirts voor jongens en heren, klik op Wedstrijdshirt Heren/Jongens
• Wedstrijd shirts voor meisjes en dames, klik op Wedstrijdshirt Dames/Meisjes

Pas shirts en broekjes zijn in het bezit van Madjoe en liggen in de Drecht. Als je de shirtjes wilt passen dan kun je dat tijdens de training aan je trainer vragen. De shirts en broekjes kun je eventueel ook bij Duijn Team Sportwear passen.

Broekjes voor meisjes zijn van het merk Erima in kleinere maten verkrijgbaar.

Trainingspakken liggen niet in de Drecht en zijn wel bij Duijn Team Sportwear te passen. Trainingspakken voor de meisjes zijn vanaf maat 34 te bestellen, wil je een kleinere maat dan kan je die bestellen via Trainingspak Heren/Kids

Vanaf de C-jeugd heb je een rugnummer nodig. Dit nummer wordt je toegewezen en dat kun je opvragen bij Annemarie Roelofsen van de leden administratie.

CMV jeugd speelt zonder rugnummer.

Huub Duijn
Duijn’s teamsportwear
De Oude veiling 44
1689 AB Zwaag
E-mail: h.duijn@teamsportwinkel.nl
www.teamsportwinkel.nl

Wij staan open voor uw aanvullingen en/of opmerkingen, daardoor wordt het mogelijk om de kwaliteit en diversiteit te verhogen.