Wat is SponsorKliks?

Met SponsorKliks kun je nu zelf een financiële bijdrage leveren aan Madjoe, zonder dat het jou ook maar een cent extra kost! Bestel bijvoorbeeld via Thuisbezorgd online een pizza en Madjoe ontvangt hiervoor geld in de clubkas!

Ook grote webwinkels als Bol.com, Coolblue, Booking.com en Expedia doen mee. Een percentage van het aankoopbedrag gaat naar Madjoe. En nogmaals, het kost je niets extra!

Wil je Madjoe ook GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina van Madjoe. Voor jou een kleine moeite en directe inkomsten voor Madjoe!

Hoe werkt het?

Heel simpel. Webwinkels betalen commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.com gedaan wordt. Wanneer je via de SponsorKlikspagina van Madjoe je online bestelling doet, wordt 75% van deze commissie gestort op de bankrekening van Madjoe. Het maakt geen verschil of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of via SponsorKliks.com, in beide gevallen blijf jij hetzelfde betalen. Alleen keert Bol.com in het laatste geval een commissie uit aan Madjoe waardoor onze club hier direct van profiteert!

Je blijft anoniem

Noch SponsorKliks, noch Madjoe weet wie er iets besteld heeft. SponsorKliks weet alleen bij welke webwinkel iets is besteld, voor welk orderbedrag en dat de commissie voor Madjoe is bestemd. Dat weten ze omdat je via SponsorKliks naar de betreffende webwinkel bent gegaan.

Omdat alleen geregistreerd wordt dat er via SponsorKliks een bestelling is geplaatst en niet wie deze bestelling heeft gedaan, is het belangrijk dat je jouw online bestellingen via SponsorKliks laat verlopen. Een bestelling die je rechtstreeks bij een bedrijf doet, levert Madjoe om deze reden niets op.

Sponsorkliks browserextensie

Waar dient de Chrome browser-extensie voor?
Deze is ontwikkeld om het gebruik van SponsorKliks zoveel mogelijk te stimuleren en je niet snel meer een aankoop zult doen zonder gebruik te maken van SponsorKliks.

Klik hier om de Chrome versie te installeren Dat kan in Google Chrome en in Microsoft Edge!

Hierdoor zorg je er direct voor dat Madjoe meer inkomsten zal genereren!

De categorie Reizen levert het grootste deel van alle ontvangen commissie op.
Binnen deze categorie levert Booking.com de meeste commissie op. Wanneer je deze website direct bezoekt, wordt een pop-up getoond zodat je alsnog kunt SponsorKlikken en de commissie niet verloren gaat.

Hoe werkt de extensie?
Het is van belang dat je eerst de extensie installeert vanuit de Chrome Web Store en vervolgens instelt dat de commissie naar Madjoe dient te gaan.

Stel: je gaat direct naar Booking.com (dus je vergeet dit via de SponsorKlikspagina van Madjoe te doen), dan zal er een pop-up verschijnen die je een keuze laat maken of je Madjoe wilt sponsoren of deze keer niet. Zodra je kiest voor “Ja, ik sponsor gratis” word je doorgelinkt naar de website van de shop en zal er na een aankoop een commissiebedrag voor Madjoe uitgekeerd worden.

Voor de webshops die je aan- of uit kunt vinken geldt dat zodra je deze aanvinkt, deze in de bladwijzerbalk van je browser komen te staan.
Zodra je een aankoop voor één van deze webshops wilt doen, klik je op de bestelknop van de betreffende winkel en de aankoop zal automatisch ten goede komen van Madjoe.

Klik hier om de Chrome versie te installeren (ook voor Edge).

Sponsorkliks app

Met SponsorKliks op je telefoon of tablet neemt de kans dat je vergeet te SponsorKlikken af.

Je ziet immers het SponsorKliks-icoontje tussen de overige apps staan en eenmaal per maand wordt een notificatie gestuurd als het transactieoverzicht is verwerkt. Ook worden notificaties van ander nieuws en aanbiedingen verstuurd.
In de app kan je zelf instellen welke notificaties je al dan niet wilt ontvangen.

In de app is altijd direct het totale commissiebedrag zichtbaar en kan je doorklikken om alle transacties te zien.

De app is beschikbaar voor Android en Apple. Nadat je de app hebt geïnstalleerd, selecteer je Madjoe en slaat dit op.
Elke keer als je naar een winkel gaat vanuit de app is bekend dat je Madjoe wilt sponsoren. Via het menu kan je bij “Berichten instellingen” aangeven welke notificaties je wel of niet wilt ontvangen.

De links om de app te downloaden zijn:
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sponsorkliks

Apple: https://itunes.apple.com/in/app/sponsorkliks-app/id1167950210