Maak kennis met Wieneke en Nina

Als je iets ziet of meemaakt dat niet kan of je twijfelt daarover: praat erover of meld het. Want samen zorgen we voor een veilige, eerlijke en plezierige sport voor iedereen. Wat grensoverschrijdend gedrag is, bepaal jijzelf. Jij bepaalt wanneer gedrag een grens overgaat. Voorbeelden zijn pesten, intimidatie, discriminatie, agressie, geweld, seksuele intimidatie, fraude en omkoping. Ervaar je zelf grensoverschrijdend gedrag of zie je het bij een ander gebeuren, houd het dan niet voor jezelf, maar bespreek het. Dat kan met de vertrouwenscontactpersonen van Madjoe: Wieneke Roossien en/of Nina Jorna via het mailadres vcp@vvmadjoe.nl .

Hieronder stellen Wieneke en Nina zich voor:
Mijn naam is Nina Jorna, ik ben moeder van twee kinderen en werk binnen de jeugdhulpverlening. Misschien heb je mij wel eens in de Sprong of Drecht gezien. Dit zou goed kunnen want vanaf ongeveer 8 jarige leeftijd ben ik lid van Madjoe en heb ik vanaf die tijd met veel plezier en fanatisme volleybal gespeeld. Ik vind het belangrijk dat de sport en vereniging voelt als een veilige omgeving. Sinds dit seizoen (’23) ben ik samen met Wieneke vertrouwenspersoon binnen de club. Hiermee zijn wij aanspreekpunt voor iedereen binnen Madjoe die een vraag heeft over, of te maken heeft met grensoverschrijdend gedrag en hier met iemand over wil praten. In dat geval denken we graag met je mee.

En mijn naam is Wieneke Roossien. Ook ik ben moeder van twee kinderen en werkzaam in het onderwijs. Daarnaast is volleybal al jarenlang mijn hobby en speel ik in D4 bij Madjoe. Volleyballen bij Madjoe doe ik met heel veel plezier en ik zie dan ook graag dat het een veilige en prettige omgeving is voor iedereen die bij de club betrokken is. Mochten jullie iets kwijt willen of even willen sparren voor advies, weet ons dan te vinden! Dit kan via het mailadres of je kan ons opzoeken in de hal.

Nina Jorna

Wieneke Roossien