Vomar spaaractie

Gratis sponsoren bij het boodschappendoen!

Wat is de actie?

Jij kunt de kas van Madjoe eenvoudig en geheel kosteloos spekken! Dat doe je door je Klant-is-Koning kaart ( KIK-kaart ) aan Madjoe te koppelen en simpelweg bij het boodschappen doen je kaart te laten scannen bij de kassa. En het kost jou niets, want Vomar maakt elk kwartaal 0,5% van het totaalbedrag aan boodschappen van alle gekoppelde Klant-is-Koning kaarten over aan de club.

Hoe werkt het?

Om te kunnen sparen heb je een geregistreerde Klant-is-Koning kaart nodig. Deze is verkrijgbaar in de winkels van Vomar of je kunt de Vomar-app downloaden, zie voor meer informatie deze link. Je kunt tijdens het registreren van je kaart of later in je account je KIK-kaart koppelen aan Madjoe met een unieke clubcode, onze code is: MAEN2021