Volleybalvereniging Madjoe heeft een samenwerking met de VriendenLoterij. De VriendenLoterij helpt ons bij het realiseren van onze doelen en projecten. Elke kwartaal ontvangen wij namelijk inkomsten vanuit de loten die voor Madjoe meespelen in de VriendenLoterij.

Minimaal 40% van de inleg van de meespelende loten wordt door de VriendenLoterij afgedragen aan onze club. Met deze inkomsten kunnen wij bijvoorbeeld nieuwe materialen aanschaffen of activiteiten organiseren.

Een keer in de zoveel tijd brengen wij als vereniging de samenwerking met de VriendenLoterij onder de aandacht door middel van een actie.

Over de Vriendenloterij

De VriendenLoterij is een non-profit organisatie, opgericht om structureel geld in te zamelen voor goede doelen in Nederland. De VriendenLoterij steunt goede doelen, culturele instellingen én ruim 3.500 clubs, verenigingen en stichtingen in Nederland.

Meer weten? Ga naar www.vriendenloterij.nl/clubs.

Meespelen voor Madjoe?

Wil je meespelen bij de VriendenLoterij en tegelijkertijd Madjoe steunen? Dat kan bij de VriendenLoterij.

Meedoen is heel makkelijk: koop één of meerdere loten en geef daarbij aan dat je voor Madjoe mee wilt spelen. Van jouw lot gaat de helft direct naar Madjoe. Een lot dat een jaar lang meespeelt in de VriendenLoterij, levert Madjoe ca. € 96 op.

Speel je al mee met de VriendenLoterij en wil jij ook Madjoe steunen? Het is ook mogelijk om het goede doel bij je huidige lot of loten te wijzigen door te bellen met de Ledenservice van de VriendenLoterij via 088 – 020 1020. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 21.00 uur. Op zaterdag zijn zij telefonisch bereikbaar tussen 9,30 uur en 16.00 uur.