Koffievolleybal

Gezellig een potje volleyballen met een koffiepauze

Gezellig met elkaar volleyballen met tussendoor een koffiepauze. Al ruim 30 jaar (vanaf 1991) een begrip en succes bij onze vereniging.

Elke week komt een groep oud volleyballers bij elkaar. Om de beurt neemt een hen de koffie mee. Nadat er 3 sets zijn gespeeld is het tijd voor koffie.  Dan worden de banken bij elkaar gezet en wordt er gezellig bijgekletst. Daarna worden er nog 1 of 2 sets gespeeld.

Naast deze wekelijkse activiteit wordt er ook gezamenlijk gespaard voor een jaarlijks uitje. Het gaat hier dus niet alleen om het volleybal, maar ook om de gezelligheid met elkaar!

Wanneer

Koffievolleybal vindt elke donderdag plaats van 10:00 tot 11:30 uur in de Zeevaartschool.

Het seizoen start op de eerste donderdag na Harddraverijdag en eindigt op de donderdag voor Koningsdag

“Meedoen? We kijken uit naar je komst en de koffie staat klaar”

Deelname en kosten

Deelname is vrijblijvend. Je betaalt per keer.

De kosten zijn €5,- per keer.

Contact

Lijkt het je leuk om mee te doen? Nieuwe leden zijn welkom. Wij kijken uit naar je komst en de koffie staat klaar.

Neem hiervoor contact op met Ina Kofman: Tel. 0228-316737.

Interview

Ina Kofman is in juni 2021 door De Enkhuizer geinterviewd over het koffievolleybal. Je leest het hier https://hi-in.facebook.com/DeEnkhuizer/posts/1499160227104956

Contact