52e Madjoe Hemelvaarttoernooi

Het gezelligste toernooi van het jaar!

Verslag 52e Madjoe Hemelvaarttoernooi

Ook de alweer 52e editie van het Madjoe Hemelvaarttoernooi was er één om niet snel te vergeten. Ondanks dat Hemelvaartsdag vroeg, en dus midden in de meivakantie viel, mochten we maar liefst 107 teams verwelkomen.

DJ Destin zorgde net als in 2023 met gezellige muziek voor een super goede sfeer. Ook konden we weer vertrouwen op onze trouwe sponsoren te weten Enkhuizer Gerookte Vis van Klooster, Kreeft Auto & Service, Vishandel Anton Overweel, Peijnenburg, Die Port van Cleve en De Mastenbar. Daarnaast mochten we dit jaar op de kop af 100 gesponsorde ballen noteren mede dankzij Blikvelt Bedrijfsadvies, die met maar liefst 6 ballen de 100 vol maakte.

In het Kloosterpalingtoernooi, de 3 x 3 wedstrijdvorm, werd bij de heren een spannende strijd geleverd door 7 teams op Topdivisie niveau. Teams uit Amsterdam, Zaanstreek en Wervershoof werden door de lekkere paling naar Enkhuizen gelokt. Uiteindelijk ging het team Broekema +1 er met de Enkhuizer lekkernij vandoor. Op veld 3 speelden de dames divisie een vijfkamp waar de paling naar Oostzaan ging en op veld 4 en 5 speelden de heren promotie/1e klasse een 7-kamp. Hier won het team Jerry, Jerry en Jerry het toernooi zodat er ook nog wat pondjes gerookte paling van Klooster in Enkhuizen achterbleven. Op veld 6 speelden de dames promotie en 1e klasse ook een 3 x 3 toernooi met een dubbele competitie. De dames van VVW werden hier eerste.

Dan het grootste onderdeel van het toernooi, het 6 tegen 6 mixtoernooi, waar maar 76 teams zich voor hadden opgegeven. Het deed denken aan de topjaren van het toernooi toen 120 teams aan het toernooi meededen. Ook hier werd op alle velden een felle strijd gestreden om poulewinnaar te worden. De wisselbeker, voor het team met de meeste punten, ging naar Enkhuizen Glorie blijft

De BC-jeugd was matig vertegenwoordigd, waardoor een gecombineerde B/C poule werd gemaakt. Deze werd gewonnen door de Ossemannetjes.

Grote dank gaat weer uit naar de gastvrijheid van SV Enkhuizen en de aanwezigheid van EHBO Stede Broec. We speelden dit jaar op 19 velden wat betekent dat het toernooi bijna helemaal vol zat. Wil je er in 2025 op 29 mei weer bij zijn, houd onze website en nieuwsbrieven in de gaten zodat je je op tijd inschrijft.

Bal sponsoren

Om Madjoe te steunen houden we weer de jaarlijkse ballenactie. Als u een bal sponsort, wordt uw (bedrijfs)naam, tijdens het toernooi, regelmatig door onze DJ omgeroepen. Ook wordt uw (bedrijfs)naam gedurende een jaar op de website van vv Madjoe gepubliceerd. De kosten voor deze actie zijn slechts 25 euro per bal. Wilt u een bal sponsoren? Klik dan hieronder op de link of meldt u zich dan op de dag van het toernooi bij de wedstrijdleiding! Voor meer info mail naar: hemelvaarttoernooi@vvmadjoe.nl of neem contact op via de site!

Bal sponsoren Hemelvaarttoernooi 2024

• Volgers Finance
  • J Koper en ZN
  • CRV Installatietechniek