Vrienden van Madjoe

Wordt vriend en versterk onze vereniging!

Ben jij een enthousiaste liefhebber van volleybal en wil je actief bijdragen aan initiatieven binnen Madjoe? Dan is dit het perfecte moment om Vriend van Madjoe te worden!

Hier is wat je kunt verwachten:

Hoe werkt het?
Als Vriend van Madjoe draag je jaarlijks 50,- bij aan onze vereniging. Dit bedrag wordt toegewezen aan een specifiek doel dat aan het begin van elk seizoen aan onze vrienden wordt onthuld. Dit biedt een unieke kans om betrokken te zijn bij verschillende initiatieven binnen onze vereniging en hier een steentje aan bij te dragen. Het is daarmee een directe en tastbare manier om bij te dragen aan ons gezamenlijk succes.

Wat krijg je er voor terug?

Als blijk van waardering krijg je als Vriend het volgende terug:

• Naamsvermelding in de kantine
    Je naam op een speciaal bord in de kantine. Zo ziet iedereen dat jij vriend bent.

• Toegang tot het jaarlijkse Hemelvaarttoernooi met gratis consumptie:

Als Vriend van Madjoe kan je genieten van één gratis consumptie op het jaarlijkse Hemelvaarttoernooi.

• Jaarlijkse update:
    Blijf op de hoogte van hoe jouw bijdrage de vereniging heeft versterkt met een jaarlijkse update.

Door Vriend van Madjoe te worden, wordt jouw bijdrage niet alleen een financiële steun, maar vormt ook een actieve betrokkenheid bij onze mooie vereniging.

Word nu Vriend van Madjoe en ontdek hoe jij een verschil kunt maken in de volleybalervaring voor iedereen, Klik hieronder!