Madjoe Beachvolleybal 2021

Inschrijfformulier vrij spelen

Het beachseizoen gaat weer van start. Dit zal plaatsvinden op de beachvolleybalvelden van Madjoe, waar iedereen natuurlijk welkom is! Ook dit jaar kan jij je weer inschrijven voor het vrij spelen. Zou jij elke week de vrijheid willen hebben om lekker een balletje te slaan met een zelf gekozen groepje? Dat kan! Schrijf je dan snel in om vanaf 12 april te kunnen vrij spelen.
Inschrijven kan middels onderstaand formulier!
De kosten hiervoor bedragen eenmalig €25,-.

Persoonlijke gegevens:

Contactgegevens:

Volleybal info:

Betalingsgegevens:

Eenmalige machtiging SEPA Incasso
(Ben je al lid van Madjoe en is er al een machtiging afgegeven? Dan hoef je deze niet in te vullen)

Naam incassant: Volleybalverenging Madjoe
Adres: Bakboord 77
Postcode/Woonplaats: 1602 CB Enkhuizen
Incassant ID: NL27MDJ406247540000
Kenmerk machtiging: MDJBVS21-postcode-naam-lidcode
Reden betaling: Deelname Beach vrij spelen 2021 VV Madjoe

Door ondertekening van dit formulier geeft u toestemming aan Volleybalvereniging Madjoe een eenmalige incasso-opdracht te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schrijven wegens deelname beach vrij spelen 2021 VV Madjoe en aan uw bank om eenmalig een bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Volleybalvereniging Madjoe. Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden.