Madjoe Mixtoernooi 2020

Inschrijfformulier

We mogen weer!!!

Omdat ons jaarlijkse Hemelvaarttoernooi helaas niet is doorgegaan nodigen we jullie graag uit voor een alternatief mixtoernooi. Dit toernooi zal worden gespeeld op zaterdag 15 augustus op de Madjoe Beachvelden (bij de ETC tennisbanen).  We kunnen hier spelen op maximaal 6 velden dus het aantal teams is beperkt. We spelen allemaal 4 x 4 en een team bestaat uit maximaal 6 personen vanaf 14 jaar. Ieder team zal een aantal wedstrijden op gras en een aantal op zand spelen. We starten om 10:00 en de laatste wedstrijden eindigen om 17:30.

Speelniveaus:

– 4 x 4 beginners
– 4 x 4 gevorderden

Inschrijfkosten bedragen € 25,- per team.

We moeten ons uiteraard aan aantal regels houden:

– Alleen spelers die zijn aangemeld krijgen toegang tot het sportpark.
– Van iedere deelnemer wordt een gezondheidscheck afgenomen volgens de richtlijnen van het RIVM
– Het is niet toegestaan eigen dranken mee te nemen naar het sportpark. Er zijn horecavoorzieningen aanwezig
– Elke team zorgt dat iedere speler een eigen stoel meeneemt
– Ieder team krijgt een vak toegewezen zodat op het moment dat je niet speelt in je vak kunt zitten met je team met inachtneming van de 1,5 m regel.
– Kleedkamers zijn gesloten, toiletten zijn uiteraard geopend.
– Bij de teamopgave moet de voor en achternaam van iedere speler worden opgegeven

Schrijf je in via onderstaand formulier!

Contactgegevens:

Team:

Spelers:

Betalingsgegevens:

Eenmalige machtiging SEPA Incasso
(Ben je al lid van Madjoe en is er al een machtiging afgegeven? Dan hoef je deze niet in te vullen)

Naam incassant: Volleybalverenging Madjoe
Adres: Bakboord 77
Postcode/Woonplaats: 1602 CB Enkhuizen
Incassant ID: NL27MDJ406247540000
Kenmerk machtiging: MDJMT20-postcode-naam-lidcode
Reden betaling: Deelname Madjoe Mixtoernooi 2020 VV Madjoe

Door ondertekening van dit formulier geeft u toestemming aan Volleybalvereniging Madjoe een eenmalige incasso-opdracht te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schrijven wegens deelname Mixtoernooi 2020 VV Madjoe en aan uw bank om eenmalig een bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Volleybalvereniging Madjoe. Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden.