Inschrijfformulier

Madjoe Hemelvaarttoernooi 2020

Hierbij nodigen wij jullie uit voor de 50e editie van het Madjoe Hemelvaarttoernooi voor teams, families, vrienden, verenigingen en bedrijven, op Hemelvaartsdag 21 mei.

Het toernooi wordt gespeeld op het voetbalveld van Dindua op sportpark Immerhorn, Immerhornweg 1 Enkhuizen. Er kan gebruik worden gemaakt van de kleedruimtes en douches van Dindua.

De eerste wedstrijden worden om 10:00 uur gespeeld en de laatste wedstrijden om uiterlijk 17:00 uur.

Op terrein zijn tegen schappelijk prijzen dranken en snacks verkrijgbaar. Hiermee steunt u Madjoe! Aan het einde van het toernooi vanaf ongeveer 17:00 wordt de barbecue opgestookt en zijn er lekkere broodjes hamburger en saté verkrijgbaar.

Voor de kinderen is de gehele dag een springkussen aanwezig en er is weer goede muzikale omlijsting

Tijdens het toernooi is het Rode Kruis aanwezig mocht je onverhoopt een blessure oplopen.

Het toernooi bestaat uit de volgende onderdelen:

– Mixtoernooi 6 x 6 (beginners, gevorderden) inschrijfgeld € 25,-

– Klooster Paling Toernooi Divisie 3x 3 (dames en heren)

– Klooster Paling Toernooi Promotie/1e klasse 3 x 3 (dames en heren)

– Jeugd 2 x 2, meisjes/jongens, A,B,C

– Circulatievolleybal niveau 4 en niveau 6, geen inschrijfgeld!

Voor meer informatie mail je naar: hemelvaarttoernooi@vvmadjoe.nl of bel je met Otto Laan, 06 -11 26 29 02.

Vul onderstaand formulier in om je aan te melden !