Lezing Ron Zwerver

Deze mag je niet missen!

Op 9 maart 2022 organiseert Volleybalvereniging Madjoe een inspirerende bijeenkomst met Ron Zwerver.

Ron Zwerver was één van de Lange Mannen die vijfentwintig jaar geleden op vier augustus historisch goud wonnen op de Olympische Spelen van Atlanta.

Een jaar geleden werd de Olympische volleybalfinale tussen Nederland en eeuwig rivaal Italië bij de NOS al verkozen tot ‘mooiste wedstrijd ooit’ in de geschiedenis van de Nederlandse sport, nadat het eerder al eens werd gekozen tot ‘sportmoment van de eeuw’. Ron Zwerver kreeg later dat jaar de ‘Greatest Of All Time’ award uitgereikt op de verkiezing van Volleybalkrant. De succesvolle periode van het Nederlands volleybalteam, met het Olympisch goud als ultiem hoogtepunt, staat dus nog in de geheugens van vele Nederlanders gegrift. Vijfentwintig jaar na dato brengt de beste Nederlandse volleyballer aller tijden het boek ‘Eeuwig Goud’ uit, het verhaal over de Olympische titel, de aanloop daarnaartoe en het leven erna. (Draaisma, 2021)

ron-zwerver-eeuwig-goud

Nadat hij zijn volleybalschoenen uittrok, heeft Ron Zwerver er zijn missie van gemaakt gemotiveerd talent te helpen de weg omhoog te vinden. In teamverband, als coach of technisch eindverantwoordelijke. Individueel, voor groepen, als motivational speaker.

Nu komt Ron zijn inspirerende verhaal vertellen in Enkhuizen waarbij tevens de mogelijkheid is vragen te stellen. Het wordt een inspirerende bijeenkomst die je als volleybal liefhebber niet mag missen. Naast presentatie van Ron is er ook ruimte voor de deelnemers om vragen te stellen. Aan het eind is er de mogelijkheid om zijn boek ‘Eeuwig goud’ aan te schaffen en te laten signeren.

De koffie/thee zetten we voor je klaar. Andere versnaperingen zijn op eigen kosten.
Wil jij hier graag bij zijn? Vul het formulier hieronder in op de website.

Locatie: Sporthal de Drecht, Boendersveld 1 1602DK Enkhuizen

Datum / Tijd: 9 maart 19:30 – 22:30 (inloop vanaf 19:00)

Kosten: 0! Bezoek is geheel gratis

Of het bezoek daadwerkelijk kan gaan plaatsvinden zal natuurlijk afhangen van de te zijner tijd geldende maatregelen. Wij zullen iedereen die zich heeft ingeschreven op de hoogte houden van de status en dit ook via deze pagina delen.

Aanmeldformulier

eeuwig-goud-ron-zwerver-9789026356803