Nieuwsbrief Madjoe

14 december 2020

Beste leden en ouders van jeugdleden, trainers en coaches, commissieleden, vrijwilligers en andere Madjoe-ers,

Hadden jullie iets anders verwacht?

Een half uur geleden kondigde premier Rutte als vijfde maatregel aan dat vanaf morgen alle binnensportactiviteiten tot en met 19 januari zijn verboden.
De sporthallen worden gesloten. Ook voor de jeugd.

Een harde ingreep als onderdeel van een pakket van zeven.
En hoe hard deze maatregelen ons ook treffen, ze zijn allemaal bedoeld om te voorkomen dat we nóg harder worden getroffen! Helaas kennen velen van ons voorbeelden vanuit de eigen omgeving. Op dit moment zijn óók enkele Madjoe-leden getroffen door het COVID-19 virus en zitten anderen in quarantaine.
Kortom: we gaan deze opdrachten en adviezen volledig uitvoeren omdat we een vereniging van mensen zijn. En dan geldt er maar één motto: STAY SAFE!

De komende weken en dan de Kerstdagen en Oud- en Nieuw in het bijzonder, zullen lastig zijn. Het bestuur wenst alle leden, trainers/coaches, commissieleden en andere vrijwilligers en betrokkenen veel sterkte en wenst jullie toe er met elkaar het beste van te maken.
We hopen van harte dat iedereen goed en gezond door deze periode het nieuwe jaar in komt. En we hopen ook dat dan spoedig de omstandigheden ten gunste gekeerd blijken te zijn waardoor we weer elkaar kunnen ontmoeten en ook onze volleybalsport weer kunnen oppakken.

Bestuur Madjoe.