Mixtoernooi 2020

We Mochten weer!

Omdat de 50e editie van het jaarlijkse hemelvaarttoernooi in mei dit jaar in het water viel door het Coronavirus, was het weer oud en vertrouwd gezellig om na maanden weer iets op volleybalgebied te mogen organiseren. Op zaterdag 15 augustus gingen er namelijk 22 teams, verdeeld over 4 poules, met elkaar de strijd aan op onze eigen beachlocatie aan de Gouw.

Het weer was prachtig, de sfeer was zeer goed en dat was te merken.

In de middag was er een uur tijd vrijgemaakt voor de nieuwe tak van onze vereniging; no jump volleybal. Ook zij hadden het naar hun zin!

Rond 17:30 waren de winnaars van de vier poules bekend. De teams DSA Express, Panja, De stokkies en De turboslakkers gingen aan het eind van de middag met taart en bubbels naar huis.

Daarnaast hielden we ook weer een ballenactie, waar we de volgende sponsors hartelijk voor willen bedanken:

-Primera (4 ballen)
-Pan American Seed (4 ballen)
-Marjan Volgers (2 ballen)
-fam. Brinkkemper (2 ballen)
-Financieel Impuls (2 ballen)
-fam.Laan (1 bal)
-Madjoe H4 (1 bal)
-Madjoe D3 (1 bal)
 -Salon Carolien (1 bal)

Zo’n dag kan natuurlijk niet plaatsvinden zonder vrijwilligers, die we hierbij ook graag willen bedanken. Ellen, Willem, Anja, Pim, Ed, Carolien, Susanna, Akke, Peter, Jolanda, Ellen, Douwe, Jan, Gareth, Gijs, Niels, Maren, Lisa en Rob

Het was weer een mooie dag en we hopen jullie allemaal weer terug te zien bij de 50e editie van het hemelvaarttoernooi op donderdag 13 mei in 2021!

Groeten,

de organisatie