Nieuwe kantine!

De Eekhoorn Dutch Furniture is een familiebedrijf met een duidelijk concept: het ontwerpen van stoere, eigentijdse, aantrekkelijke en eenvoudig te monteren meubels.

Madjoe is naast een ambitieuze, vooral ook een sociale vereniging met vele vrijwilligers waar het familiegevoel hoog in het vaandel staat. De sportkantine is dé centrale ontmoetingsplek voor iedereen binnen de vereniging.

Afgelopen jaar heeft Madjoe de wens uitgesproken de kantine nóg gezelliger te willen maken. Een plek waar iedereen binnen de vereniging zich thuis voelt. De Eekhoorn biedt hierin een helpende hand.

Samen is er een geheel nieuwe stijl ontwikkeld met nieuwe kleuren, andere verlichting en comfortabele meubels. Hierbij is rekening gehouden met de wensen van Madjoe en de beleving van onze leden tijdens en na de wedstrijden.

Tussen kerst en nieuwjaar hebben veel vrijwilligers heel hard gewerkt om de kantine zijn nieuwe uitstraling te geven. Muren en kozijnen zijn geschilderd, scheidingwandjes aangebracht en verlichting en meubels vervangen. Op 6 januari was het zover. Tijdens de nieuwjaarsreceptie is de nieuwe inrichting ingewijd. Tot tevredenheid van iedereen die er was. Super veel dank aan iedereen die geholpen heeft! Alle supporters vind je hier!

Om dit te kunnen realiseren hebben De Eekhoorn en Madjoe elkaar gevonden in een sponsorovereenkomst voor de duur van 4 jaar.

Ben je benieuwd hoe het eruit ziet, kom dan snel eens langs. De koffie staat klaar. Hieronder alvast een kleine impressie!