Rabo Clubsupport 2022

Beste volleybalvrienden,

Net als voorgaande jaren doet Madjoe ook in 2022 weer mee met de Rabo ClubSupport campagne. Er kan gestemd worden van 5 tot en met 27 september en de uitreiking vindt plaats vanaf 3 oktober.

Om mee te mogen stemmen moet je lid zijn van de Rabobank. Heb je een bankrekening bij de Rabobank, maar ben je nog geen lid registreert je dan gratis via de Rabo App onder ‘Lidmaatschap’. Doe dit wel voor 5 september, want meestemmen mag alleen als je al lid bent voor de stemperiode van start gaat.

Dus, ben je lid van de Rabobank en ouder dan 11 jaar, dan kan er vanaf 5 september tot en met 27 september gestemd worden op onze Volleybalvereniging Madjoe. Dit doe je door in te loggen in de app of op de website en via “zelf regelen” en vervolgens “mijn lidmaatschap” kun je klikken op Rabo Clubsupport.

Elk lid kan 3 stemmen uitbrengen op 3 verschillende deelnemende verenigingen. Indien je niet weet op welke vereniging je de overige 2 stemmen moet uitbrengen, denk dan in ieder geval aan “Sportver. Enkhuizen” (de fusieclub gevormd uit de voetbalclubs Dindua en West Frisia).

Ook kun je proactief stemmen werven door bijvoorbeeld bij familie, vrienden en kennissen na te gaan of zij ook lid zijn van de Rabobank West-Friesland en vragen of zij ook op Madjoe willen stemmen. Elke stem leverde vorig jaar ruim € 6,00 op! Hoe meer stemmen, hoe meer er in onze clubkas terecht komt voor het realiseren van al onze mooie plannen!

Bij voorbaat hartelijk dank!