bannertje2

Start to Volley!

Lijkt het jou heel leuk om te gaan volleyballen, maar heb je deze technische sport nooit eerder gedaan? Dit hoeft je niet tegen te houden! Volleybalvereniging Madjoe heeft hier een oplossing voor!

Start to Volley is een initiatief van Volleybalvereniging Madjoe voor mannen en vrouwen boven de 25 jaar die graag willen volleyballen, maar dit nooit eerder hebben gedaan. Volleybal is een technische sport, waarbij spelplezier voor een deel afhangt van hoe goed je de techniek beheerst. Voor de jeugd bestaan leuke spelvormen waardoor de techniek rustig wordt opgebouwd, maar buiten de jeugd wordt dit (tot nu) nog niet aangeboden. Madjoe brengt daar verandering in! Met Start to Volley leer je tijdens een korte cursus de basis van volleybal en kun je ontdekken of dit de sport is die bij jou past!

Gratis, vrijblijvende trainingen

Bij voldoende animo organiseren we een reeks met vrijblijvende, gratis trainingen. Op deze manier maak je op je eigen tempo kennis met de sport en leer je de basistechnieken van het volleybal!

Een vast contactpersoon

Je hebt een vast contactpersoon om je bij aan te melden en vragen aan te stellen. Bij hem of haar kun je zowel je enthousiasme als eventuele twijfels kwijt.

Welke vorm past bij jou?

Ben je na de cursus enthousiast geworden? Dan kijken we samen welke competitievorm het beste bij je past (reguliere competitie, recreantenvolleybal of alleen trainen) en heten we je graag welkom bij de vereniging!

Zo leuk is volleybal en zó leuk is het bij Madjoe

Alle leden van Madjoe zijn unaniem: Volleybal is superleuk!

Volleybalvereniging Madjoe focust zich op zowel de breedte van de vereniging als op de top. We zijn heel ambitieus, streven naar het hoogst haalbare niveau en hebben daar veel voor over. Daarnaast besteden we veel tijd een aandacht aan het spelplezier binnen de vereniging, voor jong en oud, voor recreanten, bij de koffievolleybal en in de zomer op onze beachvelden.

De sterke punten van VV Madjoe zijn: