Super Saturday 12 November

Wat een weekend!

Vrijdagavond openen onze dames en herenteams het weekend met een paar spannende wedstrijden.
Zie ginds komt de stoomboot… 🚢

Zaterdag is nog spannender want dan is de Sint weer in het land! En wat een geluk dat het uitgerekend dan ook nog Super Saturday is!

Na een ochtend met CMV volleybal en jeugdwedstrijden is er ook ’s middags nog meer volleybal met dames 5, een verdwaald heren 2 en de selectieteams.

De kantine is naast de lekkernijen van de goedheiligman ook voorzien van onze eigen specialiteit, broodje van Kiek!
Nu zijn de Sint en zijn pieten heel goed in het onthouden van namen en gezichten.
De vraag is, is jouw geheugen net zo goed en weet jij van elk gezicht en sponsor ook de naam? 👀

Kom zaterdag naar de Drecht en test met een leuk spel of jij een pietje zou kunnen zijn.
De formulieren liggen vanaf 11:00 uur in de kantine en kunnen tot 20:00 worden ingevuld.

Tot in de Drecht!💚