Terugblik Super Saturday 12 november 2022

Tweemaal per seizoen organiseert Volleybalvereniging Madjoe een zogeheten Super Saturday. Dit initiatief is in het leven geroepen om de gehele vereniging op een iets andere wijze dan normaal te trakteren op een dag vol volleybal en gezelligheid. Op deze dag wordt meer aandacht gegeven aan de te spelen wedstrijden en is er een bijeenkomst voor de sponsoren met koffie, gebak en natuurlijk broodje van Kiek. Ook organiseert de evenementencommissie vaak een activiteit voor de aanwezige leden, sponsoren, vrienden, familie en kennissen.

Afgelopen zaterdag 12 november vond de eerste editie van het huidige seizoen plaats. De CMV (cool volleybal moves) beet om 09:00 het spits af van een drukke volleybaldag. Deze zaterdag zijn dit niveau 1, 2 en 3. De kinderen zijn tussen de 6 en 9 jaar. Elk team speelt 3 wedstrijdjes. De wedstrijdjes gaan goed, de kinderen hebben veel plezier met hun team en proberen alles uit wat de tijdens de training hebben geleerd. Na afloop krijgt iedereen tijdens de prijsuitreiking een certificaat. Alle kinderen gaan blij naar huis, dit hebben ze toch maar weer even gedaan met hun team! Op naar de Sinterklaasintocht!

De CMV werd opgevolgd door de ABC-jeugd, waarna Dames 5, Heren 2 en als laatst Dames 1 het middagprogramma afsloten. Tussen de volleybalwedstrijden door kregen alle aanwezigen de mogelijkheid deel te nemen aan de ‘pietenquiz’. Deze quiz bestond uit logo’s van sponsoren en kinderfoto’s van Madjoe-leden. Degene met het meest juist geraden logo’s en personen werd aan het eind van de avond uiteraard beloond met een prijs.

Heren 1 mocht in de avond als laatste wedstrijd van de dag het veld betreden alvorens de vele aanwezigen massaal de gezelligheid opzochten in de kantine van de Drecht. Hier werd een geslaagde dag voor jong en oud op een feestelijke manier afgesloten.

Wil je ook eens zo’n Super Saturday meemaken? Dat kan, de volgende staat gepland op 11 maart 2023 en wordt vast weer net zo gezellig.