Madjoe Beachvolleybal

Volleybal, met het zand tussen je tenen!

Nieuwe kop

De Madjoe beach commissie bestaat uit een groep jonge en enthousiaste Madjoe leden. Samen bouwen wij de beachvelden op, maken trainingsschema’s en zorgen ervoor dat er vrij gespeeld kan worden.

Ook organiseren we ieder jaar toernooien om er een leuk en sportief zomerseizoen van te maken. Afgelopen jaar was het juniorentoernooi een groot succes! In 2021 hopen we dit ook voor de senioren te kunnen organiseren.

In 2020 hebben we ook clinics georganiseerd voor de jeugd, gegeven door professionele volleyballers. Dit was een groot succes en alle deelnemers waren superenthousiast!

Iedereen kan komen beachen bij Madjoe. Niet alleen Madjoe leden, maar alle volleyballiefhebbers uit de regio zijn welkom.

Lijkt jou dit nou iets? Op deze pagina vind je meer informatie en kun je je ook inschrijven.

Tot op de beachvelden!