Uitslag Rabo Clubsupport 2022

Dankzij alle stemmen van de Rabobank leden hebben we een fantastisch bedrag mogen ontvangen van € 1.060,33! 🙌

Iedereen die heeft gestemd ontzettend bedankt!
En natuurlijk dank aan de #rabobank voor deze super actie!

Wist je dat de Rabobank ook een samenwerking heeft met het Jeugdfonds Sport & Cultuur? Door de aanhoudende inflatie en dalende koopkracht raken steeds meer gezinnen in financiële problemen. Deze gezinnen hebben daardoor moeite om de sport- of cultuurclub van hun kinderen te betalen. Op dit moment kunnen zo’n 2 à 3 kinderen per klas niet op voetbal, streetdance, judo of muziekles en de verwachting is dat dit aantal toeneemt. Met de campagne Kies een club willen wij clubs en ouders laten weten dat zij kunnen helpen door het lidmaatschap van een club te betalen. Door via kieseenclub.nl contact met het Jeugdfonds op te nemen, brengen zij deze ouders in contact met een intermediair (zoals leerkracht, buurtsportcoach, schuldhulpverlener of wijkteam) die een sport- of cultuuraanvraag kan doen.

#rabobank
#raboclubsupport