Vacature bestuurslid Communicatie

Bij volleybalvereniging Madjoe zijn we op zoek naar een bestuurslid met als hoofdtaak communicatie.

In onze vereniging zijn vele activiteiten, waar op communicatief gebied aandacht aan wordt besteed. Als communicatiekanalen gebruiken we onder andere Facebook, onze website en de nieuwsbrief. Hier zijn meerdere vrijwilligers bij betrokken, maar er is nog niet één persoon die al deze activiteiten coördineert.

Daarnaast zijn er veel kansen om nog meer communicatiekanalen te benutten en hier proactief mee om te gaan. Denk hierbij bijvoorbeeld aan contacten met de lokale krant en/of radio.

De uitdaging is om de komende tijd al de vormen van communicatie bij Madjoe in kaart te brengen, hier structuur in aan te brengen en dit verder uit te bouwen. Als bestuurslid word je de schakel voor onze interne en externe communicatie.

Beschik jij over organisatorisch talent, heb je affiniteit en/of ervaring met communicatie (marketing) en wil jij graag bij Madjoe hier je steentje in bijdragen? Dan zoeken we jou!

Ben jij degene die we zoeken of wil je meer informatie? Meld je dan aan bij een van onze bestuursleden of mail naar secretariaat@vvmadjoe.nl