Jaarverslag beach commissie 2018

De beachcommissie is het afgelopen jaar bezig geweest met de verdere professionalisering van MadjoeBeach. Het was weer een mooi jaar. Het aantal trainende leden is met ongeveer 120 leden nagenoeg gelijk gebleven. Dit jaar was het eerste MadjoeBeach toernooi. Wat ons betreft erg gezellig en zeker iets om volgend jaar terug te laten komen! Totaal hebben 46 leden deelgenomen aan het toernooi. De middag begon met een toernooi met 7 CMV teams, daarna hebben de dames, mix en heren teams het toernooi afgesloten. Het was top dat wij de kleedkamers en de kantine van de tafeltennis mochten gebruiken.

De velden liggen er dit jaar weer prima bij! Dit was niet mogelijk geweest zonder een aantal zeer fanatieke vrijwilligers. Wij willen Diederik van Buren, Michel Faessen en Gareth Burke dan ook van harte bedanken voor het groenbeheer van de velden!

Dit jaar hebben wij geïnventariseerd of het werkzaam is om de kleedkamers van de tafeltennis te gebruiken. Dit blijkt praktisch niet altijd haalbaar, daarom worden komend jaar in ieder geval eigen toiletten aangelegd. Kleedkamers zijn voor de trainingen in principe niet nodig en voor toernooien kunnen wij gebruik maken van de accommodatie van de tafeltennis, daarom wordt dit nog niet gedaan.

Verder heeft Thomas dit jaar besloten zich volledig op zijn studie te richten, dus hij stapt uit de commissie. Gelukkig hebben wij daar Barry voor terug gekregen. Hij komt ons de komende jaren versterken.

Barry van Dekken, Frank Haring, Bart Laan