Jaarverslag kantine commissie 2017-2018

Het afgelopen jaar was voor het eerst dat uitsluitend kantinedienst in de Drecht werd gedraaid.
Met ongeveer 50 vrijwilligers is het gelukt om de keuken en bar met voldoende bezetting te laten draaien. Op elke zaterdag thuiswedstrijddag is er naast de reguliere frituur ook een broodje van de week gemaakt, wat een succes was. Op de zaterdagen dat heren en dames 1 thuis speelden zijn we gestart om versgebakken taart aan te bieden, ook dit werd zeer gewaardeerd.

Afgelopen zomer hebben we een aantal verbeteringen aangebracht in de kantine. De tafels zijn geschuurd en voorzien van nieuwe onderstellen en het magazijn is opgeknapt.

Al onze vrijwilligers hebben met veel enthousiasme de schouders eronder gezet, waardoor kantine de Drecht als echt thuishonk is geworden voor veel van onze leden. Zowel jong als oud weet onze kantine te vinden.

De kantinecommissie kijkt tevreden terug op het afgelopen seizoen. Voor ieder die interesse heeft om bar- of keukendienst te draaien: Meld je bij ons aan want ondanks grote groep vrijwilligers kunnen wij alle hulp heel goed gebruiken!