Sponsorcommissie

Verantwoordelijk voor het beheren van de bestaande sponsorrelaties en het werven van nieuwe sponsors.

Wat doet de sponsorcommissie

De sponsorcommissie probeert op verschillende manieren om extra geld in de clubkas te laten stromen. Ze onderhoudt contact met huidige sponsors en probeert nieuwe sponsors te werven. Ook zet de sponsorcommissie zich in voor ideeën en bedenkt acties, die voor extra geld in de clubkas zorgen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld aan reclameborden, shirtsponsoring en het laten sponsoren van een toernooi.

Waar wordt sponsorgeld voor gebruikt?

Met geld uit sponsoring wil Madjoe extra activiteiten organiseren, zoals gediplomeerde trainers aanstellen voor de jeugd, bijscholing voor alle trainers of aanschaf van trainingsmateriaal. Maar ook extra trainingen voor de jeugd op zondag op of een volleybal speeltuin voor jongste jeugd die CMV-leeftijd nog niet hebben bereikt. Allemaal enthousiaste wensen en ideeën die alleen kunnen worden gerealiseerd met extra geld.

Kan ik ook helpen?

JA! Je kunt helpen door de sponsorcommissie te informeren als je bij een bedrijf werkt of iemand kent, die Madjoe zou kunnen sponsoren. Ga niet zelf in gesprek maar geef het door aan de sponsorcommissie. Zij weten immers precies wat er bij sponsoring komt kijken en welke afspraken er moeten worden gemaakt.
Dus ken jij iemand die kan sponsoren, heb jij een idee voor een leuke actie waarmee extra geld kan worden verdiend voor de club of wil je misschien zelf in de sponsorcommissie? Elke vorm van hulp is welkom en kun je melden bij de sponsorcommissie hier onder!

SponsorKliks

En weet je dat je ook je helpen door je online aankopen te doen via SponsorCliks? Dit gaat heel makkelijk en kost jou niks extra. Door via deze link online aankopen te doen bij bijvoorbeeld Thuisbezorgd, Bol.Com en nog veel meer bedrijven, breng je bij elke aankoop extra geld in het laadje van de clubkas. Dat is makkelijk verdiend!

Madjoe draagt haar sponsors een warm hart toe. Zonder sponsors kunnen wij niet. Denk daarom aan onze sponsors bij het doen van aankopen. Zo helpen we elkaar!

De sponsorcommissie van Madjoe:

Rik Wilmans

Gido Brouwer