Technische commissie

Verantwoordelijk voor het uitzetten en volgen van het technische beleid

Sporters willen graag sporten, ieder op zijn/haar eigen niveau. Of dat nou op recreatieve basis is of op topsportniveau, alle leden moeten binnen de vereniging terecht kunnen. Daarom is er een technische commissie (TC) actief binnen de sportvereniging die ervoor zorgdraagt dat alle leden daadwerkelijk actief kunnen deelnemen aan trainingen en wedstrijden op hun eigen niveau.

De taken van de TC bestaan uit het vaststellen van de teamindeling, het zoeken naar trainers, bekijken van mogelijkheden voor (jeugd)leden om mee te trainen met (hoger spelende) seniorenteams en in overleg met het wedstrijdsecretariaat vaststellen van trainingstijden.
De aanvoerder of coach van een team fungeert als schakel tussen het team en de TC. Hij/zij zorgt ervoor dat de TC geïnformeerd wordt over ontwikkelingen en eventuele problemen. De TC heeft ook met enige regelmaat overleg met de trainer en coach van elk team.

Bij v.v. Madjoe is de samenstelling van de TC verdeeld in een dames- en herenlijn. Voor beide lijnen is er een coördinator en een contactpersoon voor de selectie en een contactpersoon voor de overige teams. De samenstelling voor het seizoen 2023-2024 is:

Mats Krommenhoek

heren breed