Beste volleybalvrienden,

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat er in Enkhuizen 2 nieuwe Vomar winkels geopend zijn.

Als club zijn wij hier erg blij mee want:

Jij kunt de kas van Madjoe eenvoudig en geheel kosteloos spekken! Dat doe je door je Klant-is-Koning kaart ( KIK-kaart ) aan Madjoe te koppelen en simpelweg bij het boodschappen doen je kaart te laten scannen bij de kassa. En het kost jou niets, want Vomar maakt elk kwartaal 0,5% van het totaalbedrag aan boodschappen van alle gekoppelde Klant-is-Koning kaarten over aan de club.

Hoe werkt het:

Om te kunnen sparen heb je een geregistreerde Klant-is-Koning kaart nodig. Deze is verkrijgbaar in de winkels van Vomar of je kunt de Vomar-app downloaden, zie voor meer informatie www.vomar.nl/kik. Je kunt tijdens het registreren van je kaart of later in je account je KIK-kaart koppelen aan Madjoe met een unieke clubcode, onze code is: MAEN2021

Dus vraag de kaart aan en koppel deze aan onze vereniging.

Meer weten over hoe het werkt? Bekijk de infovideo onderaan dit bericht!

Bij voorbaat hartelijk dank!

Sponsorcommissie

Volleybalvereniging Madjoe