Wie helpt Madjoe verder?

Op 6 januari jl. hebben we onze prachtig vernieuwde kantine in de Drecht geopend. Het proces daar naar toe en de reacties op de avond zelf hebben ons nog meer doen beseffen wat een dynamische, betrokken en gezellige vereniging Madjoe is. Dankzij de inzet van vele leden hebben we dit tot stand gebracht en daar zijn we enorm trots op.

Maar we willen nog meer doelen verwezenlijken! Daarvoor hebben we nog een aantal enthousiaste mensen nodig. Het kost je misschien een paar uurtjes in de week, maar daarmee help je Madjoe verder en je krijgt er veel voldoening voor terug. Dus heb je talenten op een bepaald gebied, aarzel niet en meld je aan. Ook voor bepaalde deel taken!
Vele handen maken licht werk…

Sponsor commissie

We zoeken dringend mensen voor de Sponsor commissie
Het gaat om contact zoeken en onderhouden met (potentiële) sponsoren.
Het opstellen en beheren van sponsor contracten, regelen van advertenties via de website en Time Out, reclameborden in de zaal en de financiële afwikkeling in overleg met de penningmeester zijn een aantal taken die goed verdeeld kunnen worden onder meerdere mensen in deze commissie.
Dus heb je door werk of privé verschillende contacten en weet je andere mensen enthousiast te maken, meld je dan aan bij het secretariaat van Madjoe via secretariaat@vvmadjoe.nl

Toernooi commissie

Nieuw op te richten Toernooi commissie
Voor het ‘sparren’ met teams op niveau is het voor zowel de senioren- als jeugdteams nuttig en ook leuk om per seizoen een paar toernooien te spelen. Voor de organisatie daarvan willen we een commissie vormen die dit regelt in samenspraak met de Technische en/of Jeugdcommissie. Daarbij hoort het uitnodigen van aansprekende teams, indeling zaal en wedstrijden, wedstrijdleiding op toernooi dag en aankondigingen op site en/of krant na overleg met PR afd. Ook deze taken kunnen opgesplitst worden.
Voor meer informatie neem contact op met Nico Brandsen via npbrandsen@quicknet.nl

Beach commissie

Hulp bij Beach commissie
Vind je het leuk om een toernooi te organiseren? Neem contact op met Frank Haring of Bart Laan via beachcommissie@vvmadjoe.nl.
Verder zijn wij altijd op zoek naar trainers voor het komende seizoen. Lijkt het jou leuk om (assistent)-trainer beachvolleybal te worden, stuur dan een mailtje naar beachcommissie@vvmadjoe.nl

Medewerkers voor achter de bar

Vind je het leuk om eens een bardienst mee te draaien? Geef je dan op bij Ellen Brandsen, ebrandsen@quicknet.nl

Schoonmakers voor Drecht kantine

Voor het bij toerbeurt schoonhouden van de Drecht kantine met een ploegje gezellige vrijwilligers. Aanmeldingen bij Monique Brinkkemper, ra.brinkkemper@quicknet.nl

We kijken uit naar jullie reacties waarvoor bij voorbaat hartelijk dank!
Bestuur vv MADJOE